Vi vann en Grammis!

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Användarvisningsbild
Michael Christiansen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 399
Blev medlem: sön 11 maj 2008, 11:12
Presentation: Nytt firma, nya bullar, fast...

Nuttin' has changed, fast ny firma och nytt namn, nya PAn, nytt ljus och med nytt roligt analog 80 tal's studio, podcast, radio, ASMR och ljuddesign puleri... Är du i Köpenhamn är jag din kompis, tolk, fikapolare, resurs och allmänt trevlig!
Väl mött!!

Men som alltid...

Jag tror på en bättre värld
Inga firmor som bjuder under varandra, kunder som betalar till tiden, teknik som funkar, musiker som snällt ber om mer tryck i lådan och inte välter pilsnern i samma, DJ's som lämnar tillbaka mina nålar efter bruk och inte askar på slippmats'en, DJ mixrar som alltid är torra från drinkar och crossfadern som aldrig blir böjd, kablar som inte blir skitiga och stagehands som inte repar lådorna och alltid fattar första gången. Inga LED's, inga MP3:or, no nonsense...
YES - WE CAN!
Ort: København - sydsverige

Vi vann en Grammis!

Inlägg av Michael Christiansen »

Ja, i all ödmjukhet vann vi i går Danish Music Awards Jazz - livepris 2016.

Ihop med long time kund Jazz på Balders Plads/Røde Roses Kaffebar.

Det är inget skryt i detta alls, vi är bara så skitglada att folk som röstade in oss värdesätter god gammaldags no-nonsense analog point-source ljud i trevliga omgivningar.

Fy fan, vad stolt jag är över alla som har hjälpt till och jag hoppas att kanske nån här i forumet får ögonen upp för god ljudkvalité och retro-mixing. Dessutom ger jag en dansk bajer om man skulle råka förbi i sommar! :D

Allt gott från Micke och crew
Teater & Lysteknik
Bilagor
JazzLive-Prisen-logo-i-cirkel.jpg
JazzLive-Prisen-logo-i-cirkel.jpg (82.71 KiB) Visad 2996 gånger
maximum bass - on all frequencies

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster