Chaufförer

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

Ja, jag har följt diskussionen fram och tillbaka, och tror inte vi kommer så mycket längre i frågan.

Det är alltid intressant att läsa olika åsikter, men det känns som det svänger ganska mycket fram och tillbaka i ena stunden är det si och i andra så, i vissa fall menar båda "sidor" samma sak, men verkar inte förstå att den andra sidan också menar samma sak.

Detta är nog den största (?) tråden vi har haft på senaste, och den har väl kanske inte tillfört så mycket till diskussionen som den hade kunnat göra, båda sidor står fast vid sina ursprungliga åsikter, kanske har man fått lite inblick i hur andra ser på marknaden, men så mycket mer har det inte blivit.

Snart dags att stänga innan det övergår till pajkastning och personangrepp. Jättekul att det diskuteras på forumet, men försök vara lite sakliga!
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Brolin skrev:Nej, jag är inte tvungen och läsa vad du skriver.
Hur kommer det sig då att du vet att jag slutat diskutera i den här tråden, om du inte läser mina inlägg?
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Emil Brolin »

Men snälla Dawen. Väx upp och släpp någonting nån gång. Du är inte fyndig för att du påpekar alla eventuella syftningsfel eller stavfel eller vad fan som helst. Ni har hållit på med pajkastning ett bra tag nu och avvikit rätt hårt från ämnet för att Ni inte vill försöka förstå den andra parten. Det enklast kanske vore att fixa en ny kategori såsom din & knoppens barnhörna där Ni kan fortsätta.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Det är inte heller min intention att vara fyndig.

Ej heller att efter tio sidor diskussion försöka förstå vad den andra parten menar. Jag tror fortfarande att den andra parten fokuserar på fel problem.

Den här branschen har betydligt större problem än att Starlight levererar fel grejor.
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Magnus Lindgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1223
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.

Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland.
Ort: Falköping
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindgren »

Nu gör vi på det enkla sättet att vi låser den här tråden då den glidit ifrån ämnet totalt.

Vill ni fortsätta den, starta en ny tråd.
//Magnus - Fegge & Mattes

Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster