Försäkring m.m

Här kan du diskutera företagsfrågor såsom drift, försäkringar, ekonomi, marknadsföring, juridik, personalfrågor, programvaror, utbildning mm
Jonas Jansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 223
Blev medlem: tor 09 sep 2010, 18:11
Presentation: Ung musiker som började med hemstudio sedan live.
Behöver ni extra hjälp tveka inte!
Ort: Skokloster
Kontakt:

Försäkring m.m

Inlägg av Jonas Jansson »

Ska starta eget ljud och ljus i den närmsta framtiden. Ska bara ta reda på lite mer saker osv.
Bl.a försäkring. Vilka företag har ni som försäkring?
Ge gärna tips på vad mer man kan /ska göra än det vanliga. Och ge gärna ekonomiska och
företags"drivnings" tips överhuvudtaget.

//Jonas

Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Re: Försäkring m.m

Inlägg av Björn Lundin »

Börja med en ansvarsförsäkring. Och ifall det blir lite värde i utrustningen så är det nog lämpligt att försäkra den också.

Jonas Jansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 223
Blev medlem: tor 09 sep 2010, 18:11
Presentation: Ung musiker som började med hemstudio sedan live.
Behöver ni extra hjälp tveka inte!
Ort: Skokloster
Kontakt:

Re: Försäkring m.m

Inlägg av Jonas Jansson »

Jo..
Dock är det inte dyr utrustning. Så det får vänta..

Mikael Thieme
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 790
Blev medlem: mån 23 jan 2006, 19:07
Presentation: Ljudtekniker med nyfikenhet och resvana.
Ort: Falkenberg

Re: Försäkring m.m

Inlägg av Mikael Thieme »

Ansvarsförsäkring säger även jag. Se dessutom över din egen situation ifråga om framför allt sjukdom och skador.