Erkännande?

Här kan du diskutera företagsfrågor såsom drift, försäkringar, ekonomi, marknadsföring, juridik, personalfrågor, programvaror, utbildning mm
Bullen Lagerbielke
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 297
Blev medlem: ons 30 nov 2005, 19:16
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Erkännande?

Inlägg av Bullen Lagerbielke »

Mattias Johansson skrev:Satt och tittade på en David Gillmor live DVD i Våras och då mins jag att Ljussättaren var med på gruppfottot på skivan.
Nu har ju Mark Fisher jobbat med David sedan 70 talet men det var ändå kul att se att dom är så nära vänner.
För de som inte är bekant med honom kolla in hans hemsida..

http://www.stufish.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vill inte vara sån, men....
Marc Brickman är ljussättaren och Mark Fischer är Scenograf.

Mattias Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 32
Blev medlem: lör 10 sep 2005, 14:25
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Re: Erkännande?

Inlägg av Mattias Johansson »

Så sant så sant.
De personer vi nu har nämnt har under många år jobbat med de personer som de får kred ifrån och även om de får erkännanden så motsvarar det ändå inte deras fulla insats alltid.

Men det är ju inte frågan i denna tråd.

Nog tycker jag att man ska tacka varandra vid turner och produktioner i vårt jobb och det görs men som i alla brancher kan vi alla bli bättre på det.
Både turnerande personal, lokala tekniker och hump är värd det men det går ju inte att göra inför publik alltid.
Att skaka hand och tacka varandra för ett bra, trevligt samarbete det räcker ju länge.
Vi är ju alla ute för att göra ett bra jobb för de som betalar vår lön (publiken) och vi vill då alla försöka ha en så trevlig och bra arbetsplats som det går.

Ps.
Det kan ha varit Marc brickman som var ld på den DVD'n jag såg med David G med och båda dessa "farbröder" är ju erkända med PinkFloyd och dom jobbar ju ihop en hel del.
Mattias Johansson

Ljud & Ljus Control

matte@ljudljuscontrol.se

060-514100
070-3314544

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster