EasyJob vs Hiretrack

Här kan du diskutera företagsfrågor såsom drift, försäkringar, ekonomi, marknadsföring, juridik, personalfrågor, programvaror, utbildning mm
Johannes Tegern
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 468
Blev medlem: fre 18 nov 2005, 15:08
Ort: Sverige
Kontakt:

EasyJob vs Hiretrack

Inlägg av Johannes Tegern »

Vi har kört RentalDesk som bokningsprogram ett tag nu men vi börjar växa ur systemet. Vi har kikat lite på EasyJob och HireTrack istället. Vi har hört ganska många dåliga sidor hos HireTrack, bl. a. att supporten börjar bli sämre och sämre. Därför låter EasyJob som ett bättre alternativ. Jag har laddat ner demon och testkört det lite. Det verkar ha en massa smarta funktioner, men jag vet inte om jag vågar byta än. Det kostar drygt 1900 Euro samt en massa timmar för att konvertera databaser samt sätta sig in i det. Är det någon som har några erfarenheter?

Lars Norgren
Rookie
Rookie
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 03 apr 2006, 19:43
Ort: Västerås

Re: EasyJob vs Hiretrack

Inlägg av Lars Norgren »

Ring Danne Ruden på Music & Lights AB dom använder sig av EasyJob. 021-359300
Högtalare? är det sån som talar högt?

Johannes Tegern
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 468
Blev medlem: fre 18 nov 2005, 15:08
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: EasyJob vs Hiretrack

Inlägg av Johannes Tegern »

Vi har redan gått över till EasyJob och är grymt nöjda!

Användarvisningsbild
Henrik Rydell
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 41
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 17:19
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: EasyJob vs Hiretrack

Inlägg av Henrik Rydell »

Kom förbi vårat lager så kan jag visa Hiretrack. Jag ser dock många fördelar med EasyJob...
______________________
Ljusgrossisten i Scandinavien.
It´s Easy 2rent.se
08-702 02 22

Johan Fälth
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 739
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
Ort: Jönköping
Kontakt:

Re: EasyJob vs Hiretrack

Inlägg av Johan Fälth »

Lyfter en gammal tråd.

Vi känner också att vi vuxit ur Rental Desk och vi vidgar nu våra vyer.

Vi har tittat på Easyjob men det verkar finnas i olika versioner. Vilken använder ni och vet ni vad skillnaderna är?
"Det är aldrig för sent att ge upp"

Användarvisningsbild
Jonathan Olsson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 289
Blev medlem: fre 13 apr 2007, 22:56
Presentation: Har sysslat med ljud, ljus, teknik för alltid... Driver Adapt AB och befinner mig oftast i Skövde.
Kontakt:

Re: EasyJob vs Hiretrack

Inlägg av Jonathan Olsson »

http://www.protonic-software.com/en/eas ... /Editions/" onclick="window.open(this.href);return false;

Största skillnaden är att du i Small är begränsad i hur många användare som samtidigt kan arbeta i systemet samt att den bara har stöd för en site.

Vi har precis börjat implementera Easyjob L med två sites. Fungerar hyffsat, som programmerare är jag inte helt nöjd med upplägget, känns lite onödigt omständigt. Annars är det ett kompetent program, och jag håller fortfarande på att lära mig systemet...
Jonathan Olsson
Site manager Skövde

Adapt AB

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster