Vart köpa säkerhetsvajer (i Göteborg)

Här kan du diskutera tross, trosslyftare, stativ, groundsupports, rigging, handspel, telfers, scener, podier, säkerhet mm.
Dennis Moberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 25 jan 2013, 19:16
Presentation: Jag har hållit på med scen- och ljusteknik sedan jag gick en ljud och ljuskurs i gymnasiet. Åren 2008-11 gick jag scenproduktion på K3 vid malmöhögskola.

Sedan ses har jag även gjort Stagevisions kurs "Säkerhetskurs för scen och eventtekniker" under tre veckor i oktober 2011. När jag gick den kursen blev jag en certifierad scentekniker med bland annat Stagevisions "grundkurs i riggning"

Vintern 2012 hjälpte jag till med ljustekniken för två grundsk
olors julkonserter. Nu är jag nyanställd som teknisk ansvarig/multitekniker på en friteatergrupp i Kortedala, Göteborg,som precis har fått tag på en lokal som vi håller på att bygga om till en teater.

Vart köpa säkerhetsvajer (i Göteborg)

Inlägg av Dennis Moberg »

Var finns ett bra och billigt ställe att Köpa säkerhetsvajer på i Göteborg? Jag tog det förgivet att till varje armatur man köper så tillkommer det hakfäste och säkerhetsvajer, men det gjorde det inte hos Thomann. Så nu står jag där med mina 6 st PAR-kannor utan vajer och har premiär om en vecka.

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Vart köpa säkerhetsvajer (i Göteborg)

Inlägg av Jonas Larsson »

Om du har en vecka kvar så borde du hinna beställa från valfri leverantör, annars kanske JP disco på masthuggstorget kan ha? Ring och kolla vetja.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Oskar Andersson
Rookie
Rookie
Inlägg: 12
Blev medlem: lör 25 sep 2010, 11:37
Presentation: Läser för nuvarande på chalmers, där var jag med i en förening som sysslar med Ljud och Ljus. Föreningen är med i alla större fester och konserter på chalmers och har även en daglig uthyrningsverksamhet

Re: Vart köpa säkerhetsvajer (i Göteborg)

Inlägg av Oskar Andersson »

Bellalite har säkert på lager.

//Oskar

Användarvisningsbild
Mattias Franzon
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: ons 27 okt 2004, 01:00
Presentation: Jobbar med ljusdesign, som dimmerman/lampie och rigger för Lightmate Linköping.
Säljer fallskydd, yrkeskläder och skyddsskor för www.workersupply.se.
Ort: Linköping
Kontakt:

Sv: Vart köpa säkerhetsvajer (i Göteborg)

Inlägg av Mattias Franzon »

http://Www.riggolle.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
/ Mattias -MattEMaT- Franzon
http://www.lightmate.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.workersupply.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Dennis Moberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 25 jan 2013, 19:16
Presentation: Jag har hållit på med scen- och ljusteknik sedan jag gick en ljud och ljuskurs i gymnasiet. Åren 2008-11 gick jag scenproduktion på K3 vid malmöhögskola.

Sedan ses har jag även gjort Stagevisions kurs "Säkerhetskurs för scen och eventtekniker" under tre veckor i oktober 2011. När jag gick den kursen blev jag en certifierad scentekniker med bland annat Stagevisions "grundkurs i riggning"

Vintern 2012 hjälpte jag till med ljustekniken för två grundsk
olors julkonserter. Nu är jag nyanställd som teknisk ansvarig/multitekniker på en friteatergrupp i Kortedala, Göteborg,som precis har fått tag på en lokal som vi håller på att bygga om till en teater.

Re: Vart köpa säkerhetsvajer (i Göteborg)

Inlägg av Dennis Moberg »

Jag kollade in Bella light precis efter jag skrev och bestämde mig för dem. Tack

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 51 och 0 gäster