Delad tråd: Effekt!!

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
ElectroAudioHB
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 277
Blev medlem: lör 07 feb 2004, 01:00
Ort: Egenföretagare

Inlägg av ElectroAudioHB »

gzede skrev:
dawen skrev:Varje katalog brukar väl ha en brud på framsidan?
hm.. har hänt två(tror jag) gånger att kvinnliga artister vart på framsidan.. men det har aldrig vart lättklädda varianter, och det har ju alltid vart artister som använder luthmans prylar..
Känner ni er diskriminerade grabbar :twisted:
Isåfall kan jag ju informera er om att ni kan öppna luthmannkatalogen också, så hittar ni massor av lättklädda söta små gossar att titta på..

--
Snacka om att det har gått utför med ljudoljus forumets diskussioner :evil:

Nasty
Rookie
Rookie
Inlägg: 16
Blev medlem: tis 30 mar 2004, 01:00
Ort: Sverige

Inlägg av Nasty »

ojoj
att man orkade läsa allt.
Det må jag säga att detta var ju helt underbart att se, hur många "duktiga" det finns. Sluta spänn er så mycket mot varandra.
Det är ju så här att vi tycker olika och sedan är man inte bättre om man spelar på "det" eller på "det andra" utan är man bra människa så är det f-n så mycket bättre.
Sluta att spänn er mot varandra genom att ha sådant här snack, ändra ton-läget.

Jag känner igen mig när jag var 15 och började spela, då var det just så som i denna tråden, men i slutet blev det ju lite roligare inlägg, som var kul menat.
Men ta det lugnt, ta det inte negativt, jag får säkert massa påhopp nu, hihi :twisted:

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Välkommen till forumet Nasty!

Den här tråden blev en aning skruvad ja, dels för att den från början inte låg i den här kategorin och startades av en annan person än mig. Fortfarande har ingen moderator gått in och skrivit det i tråden, utan jag var tvungen att göra det själv. Inte för att det är jobbigt på något sätt, men på det sätt tråden startar så vore det kanske enklare om en moderator gått in och klargjort varför tråden är som den är och att det just är en flyttad tråd. På andra forum jag hänger på så skriver man alltid "Flyttad: " i början på en tråd som är flyttad.

Vore kul att veta vad du menar med "duktiga". Det finns en hel del kompetens bland oss som debatterat i tråden, även om det kanske inte kommer fram speciellt bra :wink:

Spänna oss mot varandra? Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Snoppmäteriet var verkligen inte avsiktligt, som jag redan påpekat. Jag ifrågasatte det första inlägget, och sedan följde Gustaf och Queerdoo med och fyllde i lite vad de hade.

Med tanke på att jag varken är fast anställd hos den här firman eller äger någonting så vore det väl löjligt om jag försökte skryta, eller hur? Det jag tyckte var konstigt var bara att man hävdade att det var mycket "power" i det här racket. Och, det höll jag inte med om...

Det jag försökte säga var att även om d&b låter hur snyggt som helst (och enligt det jag hört så verkar det som det!) så är stegen i den serien inte speciellt prisvärda, om man jämför med en del andra steg. Skitbra ihop med rätt lådor dock.

Passar d&b en firma så är det kul för dem, det jag försökte säga var att det systemet kanske inte passar riktigt alla.

Ledsen om någon tagit illa upp...

I all välmening,

David
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Magnus Lindgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1223
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.

Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland.
Ort: Falköping
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindgren »

Hehe, tror väl inte att någon tar illa upp... Det är ju ungefär som att vissa älskar Saab & hatar Volvo, medans vissa älskar Volvo & hatar Saab...

Alla har som sagt sin egna smak vad det gäller märken mm...
//Magnus - Fegge & Mattes

ReDoX
Rookie
Rookie
Inlägg: 12
Blev medlem: ons 26 nov 2003, 01:00
Ort: Götene
Kontakt:

Inlägg av ReDoX »

:evil: vet om det är smak eller trångsynthet och ovilja att vidga sina vyer
/Robert

Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1179
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Inlägg av Gustaf Tydén »

Vill bara påpeka att det jag skrev inte är mina prylar utan firmans prylar som jag jobbar en heldel åt. Själv kör jag med c-audio i storleksklass liten.

Det dawen och jag och kanske även Queerdoo ville få sagt var att det stegracket som var på tal inte alls var så specielt kraftigt som Figge tyckte. Från min sida var det absolut inget snoppmäteri menat alls. Utan mer visa Figge nånting att gämföra med.

Det var iaf min mening. Men jag kan ju bara tala för mig själv.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 44 och 0 gäster