Rimligt pris för beggade d&b T10?

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

Rimligt pris för beggade d&b T10?

Inlägg av Markus Hammerin »

Vad bör man betala för några T10:or som går på hyra i 6-7 år?
Det var inte mitt fel!

Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

Re: Rimligt pris för beggade d&b T10?

Inlägg av Markus Hammerin »

Ingen?
Det var inte mitt fel!

Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1349
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
Kontakt:

Re: Rimligt pris för beggade d&b T10?

Inlägg av Johannes Nordgren »

Ska du sälja lr köpa?

2a-handsvärdet är väldigt bra på d&b.

Därav köpte vi ett nytt Y-system istället för ett beg Q.

(OBS, reklam!!) :D Där kan jag verkligen rekommendera Y-lådorna, riktigt genomtänkta!!
We make good music sound great!

Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

Re: Rimligt pris för beggade d&b T10?

Inlägg av Markus Hammerin »

Det är i egenskap av köpare jag frågar.
Det var inte mitt fel!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster