Varför är martin coulor scroller så dyr?

Har kan du diskutera strob, moonflowers, laser, skytrackers mm.
Användarvisningsbild
Mats Leijonhufvud
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 480
Blev medlem: mån 17 okt 2005, 10:23
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.

Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.

Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite.
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Varför är martin coulor scroller så dyr?

Inlägg av Mats Leijonhufvud »

Hehe?

Fråga Martin.
"Those are my principles. If you don't like them I have others"

Användarvisningsbild
Anton Gildebrand
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1023
Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
Ort: Uppsala

Re: Varför är martin coulor scroller så dyr?

Inlägg av Anton Gildebrand »

Mats Lindgren skrev:Hehe?

Fråga Martin.
MAttias brukar bli ganska sur om man föreslår att han ska ta reda på något själv. Föreslog också att han skulle fråga Martin själva, vilka faktiskt är de enda som kan svara på hans fråga ordentligt, men fick ett surt svar om varför jag överhuvudtaget svarade i tråden.

Lås den här tråden nu. Den är bara onödig
Flest inlägg när den dör vinner!

Mattias Carlsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 823
Blev medlem: tis 15 jan 2008, 05:29
Ort: Sollefteå
Kontakt:

Re: Varför är martin coulor scroller så dyr?

Inlägg av Mattias Carlsson »

Anton Gildebrand skrev:
Mats Lindgren skrev:Hehe?

Fråga Martin.
MAttias brukar bli ganska sur om man föreslår att han ska ta reda på något själv. Föreslog också att han skulle fråga Martin själva, vilka faktiskt är de enda som kan svara på hans fråga ordentligt, men fick ett surt svar om varför jag överhuvudtaget svarade i tråden.

Lås den här tråden nu. Den är bara onödig
Mitt svar till dig Anton beror på att jag sett i många trådar att du tar dig tid att svara på frågor utan att direkt alls tillföra något,
Martin skulle självklart själva svara att det är värt pengarna, min fråga var till andra som har produkten och testa själv och inte är partisk, dessutom skulle dom bara svara till frågan om priset att man betalar för kvalite, var iaf något liknande jag fick till svar,
Jag svarar inte på en massa trådar och tar mig tid helt i onödan, speciellt inte då det kan framgå som att jag bara vill vara någon viktigpetter som ska kunna allt och lägga mig allting bara för att få uppmärksamhet, ofta också i negativ klang.

Onödig eller inte så tror jag vi bestämt oss för att prova en efter sommaren så visst tråden kan låsas om så önskas

tack för ordet, tjing

Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster