Bortskänkes äldre ljusbord

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Olle Nordberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 34
Blev medlem: tis 06 okt 2009, 05:15
Presentation: Lantmätarstuderande som läst musikproduktion under gymnasietiden, spelar på allt som låter och varit ljustekniker i KVSIF, samhällsbyggnadsektionens spex. Är del av teknikgruppen för detta spex och tidigare ordförande vilket aldrig hindrat mig från att fastna i kabelhärvorna och roa mig.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Bortskänkes äldre ljusbord

Inlägg av Olle Nordberg »

Ett ljusbord söker ett hem, den ideella studentspexförening vi jobbar i har ingen passande dimmer och ingen tid att bygga någon konverter eller göra den översyn som behövs efter längre tids användning. Bifogar efter önskemål en text från den gamle teknikansvarige som vet vad det är för något. Hör av dig med e-post eller tfnnummer så kommer någon av oss att kontakta dig:


Ljusbord skänkes! Celco series 2

Efter ett år i källaren har vi insett att det är dags att låta någon/några andra få ta över detta trevliga ljusbord. Tyvärr har tiden sprungit ifrån oss, så att vi inte hinner lägga en stund på den för att få den till toppskick!

Ljusbordet startar upp och hoppar igång när man ansluter det till elnätet, men det verkar vara så att B-bordet inte reagerar på tilltal. Kan också vara så att det är skit bakom spakarna, då ingen av oss har manövrerat detta bord tidigare.

Bordet bortskänkes till de/den som kan ta sig an det och få det att fungera, utan att det hamnar på tippen.
Skänkes med fördel till föreningar eller skolteatrar/spex, som behöver utöka eller förstärka flottan.
Bordet finns på KTH i Stockholm, och kan visas efter överenskommen tid.
Nyckeln till bordet följer givetvis med så att man kan starta det.
Bilagor
Celco series 2.JPG

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Bortskänkes äldre ljusbord

Inlägg av Nicke Löfgren »

Det där var mitt drömbord på början på 90talet! Fick till slut köpa ett för mamma ;)

Ett riktigt bra bord för vanliga rockenroll shower

En rolig finess är "Gain kontroll" på varje kanal

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Bortskänkes äldre ljusbord

Inlägg av Nicke Löfgren »

Kom på en sak!

Reglarna på sub/cue är sådana man drar bakåt vid programering :)

Jag tar gärna hand om bordet, för dessa reglar behöver jag till ett projekt :)

PMa mig om det är ok

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 19 och 0 gäster