RCF Aktivt PA + ljus

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Karl-Oskar Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 18 jan 2015, 19:48
Presentation: Studerande som kombinerar studier med hobby DJande. Har hållt på i snart 12 år, snart ändringar i familjekonstellationen.

RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Karl-Oskar Karlsson »

Halloj! Jag tänkte byta ut lite saker i min nuvarande PA rigg och tänkte därför sälja av lite.

Det som är till salu är:

4st RCF 4PRO 8003-AS + original skydd

2st RCF Art 412-a + original skydd + golvstativ

3st ADJ Inno Pocket Spot + mjukt case för 2 av dem (förvaras i 2 case men behöver ett själv)


8003-AS basarna är i mer eller mindre nyskick inköpta för ca 3år sedan, alltid hanterats varsamt och finns inga kosmetiska defekter och fungerar som de ska. Skydd sen första dagen.

412-A topparna är i bra skick de också och fungerar utan problem, har under en längre tid agerat hyllvärmare.

3st ADJ Inno Pocket Spot i fint skick, alltid förvarats i mjukt case och alltid hanterats varsamt av mig.



Prisbild:

RCF 8003-AS + skydd 9 000 kr/st
alt.
32 000 kr paketpris
SÅLT

RCF 412-A + golvstativ 5000 kr
SÅLT

Paketpris ljud:
35 000 kr
SÅLT


ADJ Inno Pocket Spot 3300kr



Bilder kan ordnas på förfrågan, har inte PA:t lätt tillgängligt men kan se om jag hittar bilder på det.

Finns i Stockholm (bor i stan men grejerna är på landstället ut mot Åkersberga)

Skickas helst inte men transport inom Stockholms Län skulle kunna ordnas.

OBS! Säljes privat, ingen moms :)

Mvh,
Karl-Oskar
Senast redigerad av 2 Karl-Oskar Karlsson, redigerad totalt 0 gång.

Karl-Oskar Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 18 jan 2015, 19:48
Presentation: Studerande som kombinerar studier med hobby DJande. Har hållt på i snart 12 år, snart ändringar i familjekonstellationen.

Re: RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Karl-Oskar Karlsson »

Bump, lite prisjustering :)

Karl-Oskar Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 18 jan 2015, 19:48
Presentation: Studerande som kombinerar studier med hobby DJande. Har hållt på i snart 12 år, snart ändringar i familjekonstellationen.

Re: RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Karl-Oskar Karlsson »

PA:t sålt! Movingheadsen finns kvar ifall någon är sugen på dem! Roliga, enkla och trevliga att använda :)

//Karl-Oskar

Karl-Oskar Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 18 jan 2015, 19:48
Presentation: Studerande som kombinerar studier med hobby DJande. Har hållt på i snart 12 år, snart ändringar i familjekonstellationen.

Re: RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Karl-Oskar Karlsson »

Allt sålt! Mod. får gärna låsa tråden :)

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

Re: RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Niklas Elste »

kan du inte bara radera den?

Karl-Oskar Karlsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 18 jan 2015, 19:48
Presentation: Studerande som kombinerar studier med hobby DJande. Har hållt på i snart 12 år, snart ändringar i familjekonstellationen.

Re: RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Karl-Oskar Karlsson »

Jag har dessvärre ingen behörighet i något forum att radera något av mina inlägg enligt sidan, kan göra allt förutom det annars hade jag löst det redan :/

Mvh Karl-Oskar

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: RCF Aktivt PA + ljus

Inlägg av Jonas Larsson »

Det finns en tanke bakom att man inte kan radera sina inlägg, det skulle kunna bli konstiga hål i diskussionerna om en del inlägg plötsligt försvinner. I köpes och säljes finns det också ett värde av att kunna se tidigare priser på saker som sålts, då vet man ungefär vad just den prylen kan vara värd om någon är ute efter att köpa/sälja samma produkt vid ett annat tillfälle. Kan hålla med om att det kanske varit tydligare att bara ha aktiva annonser, men samtidigt ser man ett hänglås på tråden så vet man att det redan är köpt/sålt.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 13 och 0 gäster