WEM-Works i konkurs, fynda case

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
David Dobak
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 94
Blev medlem: tor 04 nov 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som Projektledare / Tekniker på Event Solutions AB i Eslöv
Ort: Eslöv
Kontakt:

WEM-Works i konkurs, fynda case

Inlägg av David Dobak »

Som rubrikren säger så har tydligen WEM-works gått i konkurs.
Nu kan man fynda case och verktyg på ps.nu

https://psonlineauktioner.se/auktion/20 ... =20&sida=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4336
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: WEM-Works i konkurs, fynda case

Inlägg av Nicke Löfgren »

Man kan ju undra vad som har hänt där inne om man tittar på bilderna!! Värsta bombnedslaget!!


Fundering 2? Hur kan man drivit en case och högtalartillverkning med den enorma maskinpark. Hade dom inte lackering oxo?

Nytt bolag är oxo reg sen juli i år så är det bara "sopor" som säljs ut??

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: WEM-Works i konkurs, fynda case

Inlägg av Marcus Sandberg »

Jag får sen känslan att det är udda prylar och sopor som de säljer ut och sen slänger med något bra som de har överskott på. Med tanke på att om man tittar på Alu profilerna så är det väldigt mycket stumpar och udda bitar som finns på bild men även om man tittar på case bilderna så e det väldigt mycket damm på några case men även svart botten med blått lock. Det känns väldigt mycket udda prylar.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: WEM-Works i konkurs, fynda case

Inlägg av Thomas Nilsson »

Någon som vet något? Var förbi där förra veckan och skulle beställa lite casear men då var allt bommat och nedsläckt.
Ser också att det startas ett företag Wem Case för nån månad sen.

Någon som känner Bosse och eller vet något mer? (Vill man inte sprida saker här går de bra att dra ett PM till mig)

/Thomas

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 16 och 0 gäster