Case till Martin MAC 250 Krypton

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 442
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Kristian Nilsson »

Halloj!

Någon som har en case över, passande Martin MAC 250 Krypton?
En dubbelcase, eller två enkel, gärna i fint skick, men alla förslag är välkomna! :D

/Kristian

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4335
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Nicke Löfgren »

Kolla här http://www.jhshowbiz.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 442
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Kristian Nilsson »

Tack för tipset, Nicke. Jag kollar!

/Kristian

Användarvisningsbild
Björn Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 09 jul 2004, 01:00
Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Björn Lundin »

Riktigt schyssta "regnskydd" de hade att sälja också. :D

Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 442
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Kristian Nilsson »

Regnskydden ser fina ut, men jag blev osäker på om infästningen passar mina MH´s :D

Jag kikade på casarna som Nicke tipsade om, men de är byggda för 250+, och de ser ju inte riktigt likadana ut som 250 krypton. Vet ni om de passar ändå?

Annars är jag öppen för fler förslag, även på vart man kan hitta nya, väl genomtänkta casar :P

Mvh
Kristian

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Jonas Larsson »

Vi har nog en del casar för MAC 250 entour/wash ståendes, tror det är samma yttermått som krypton?

Är det 1 st dubbelcase du är intresserad av?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 442
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Kristian Nilsson »

Hej Jonas!

Yes, jag tror också att det är samma, så det bör fungera, men det kan vi i så fall dubbelkolla.
Det är endast 1st dubbelcase alt. 2st enkelcase som är intressant.
Kolla gärna pris/skick samt info om fabrikat och kanske en bild om det är möjligt.

Jag har fått ett par svar via pm som är intressanta, varav den ena ligger riktigt bra till i pris, men det är ingen "originalcase", så jag ska mäta och se hur det fungerar.

Mvh
Kristian

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Jonas Larsson »

Entour/wash/krypton är lika stora vad jag kan se i databladet, och vad jag vet så är det samma art nr på martins originalcase till både entour och krypton. Se: http://www.martin.com/product/product.a ... Words=case" onclick="window.open(this.href);return false;

Det är Martins original dubbelcase och i okej skick. Fack för hakfästen och kablage. Pris 2000:-/st eller billigare vid köp av fler. 80x60x60 så blir fint i packen. Exkl moms och ev frakt.

Du kan ju återkomma via PM om det är intressant, och är det någon annan som behöver fler så kan ni också höra av er.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Jon Malmström
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: tor 02 maj 2013, 18:38
Presentation: Hemvändare till branschen efter ett par decennier i dvala. Utövar musik i olika konstellationer. Driver företaget Megahertz Engineering och bifirma Megahertz Produktion med fokus på mindre gig/event.

Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Jon Malmström »

Hej, jag är på jakt efter tre st.

Jonas, du har PM!!!

Petter Rosander
Rookie
Rookie
Inlägg: 18
Blev medlem: tor 22 jan 2015, 14:40
Presentation: Vi är en kommitée på Chalmers som tillhandahåller ljud- och ljus utrustning. Vi har uthyrning till både privatpersoner och chalmerister. Samt vi är med och arrangerar stora kalas på campus.

Re: Case till Martin MAC 250 Krypton

Inlägg av Petter Rosander »

Är det någon som sitter inne på några krypton case fortfarande? Vi skulle vilja ha fyra stycken originalcase, eller 6 stycken som inte är original men välbyggda. Skicka gärna ett mail till info@ljudobildgruppen.se om ni har något :)
Vi finns i Göteborg så kan hämta om det är i närområdet, annars behöver de skickas :)
Ljud- och Bildgruppen Chalmers

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 15 och 0 gäster