teknikutrustning till kvartersteater sökes

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Dennis Moberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 25 jan 2013, 19:16
Presentation: Jag har hållit på med scen- och ljusteknik sedan jag gick en ljud och ljuskurs i gymnasiet. Åren 2008-11 gick jag scenproduktion på K3 vid malmöhögskola.

Sedan ses har jag även gjort Stagevisions kurs "Säkerhetskurs för scen och eventtekniker" under tre veckor i oktober 2011. När jag gick den kursen blev jag en certifierad scentekniker med bland annat Stagevisions "grundkurs i riggning"

Vintern 2012 hjälpte jag till med ljustekniken för två grundsk
olors julkonserter. Nu är jag nyanställd som teknisk ansvarig/multitekniker på en friteatergrupp i Kortedala, Göteborg,som precis har fått tag på en lokal som vi håller på att bygga om till en teater.

teknikutrustning till kvartersteater sökes

Inlägg av Dennis Moberg »

Jag har precis blivit tekniskasvarig för en liten friteatergrupp som nyss fått tag på en lokal som vi ska bygga om till en teater. I nuläget så har vi ingen teknik alls förutom några floodljus. Så finns det några lysarmaturer, dimmerboxar mixerbord, aktiva högtalare m.m som står och skräpar i ett hörn så köper vi den gärna för en billig peng.

Med vänlig hälsningar
Dennis Moberg

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4336
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: teknikutrustning till kvartersteater sökes

Inlägg av Nicke Löfgren »

Jag har ca 40st 1000watts zoom profiler CCT

Dom kan jag släppa billigt, typ 500kr st
Finns någon 12 kretsars dimmer oxo

Henrik Albinsson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 131
Blev medlem: sön 02 nov 2008, 18:59
Ort: Stockholm

Re: teknikutrustning till kvartersteater sökes

Inlägg av Henrik Albinsson »

jag har en del till salu... tex. litet ljusbord...

Kolla in min annons...

Henrik

Dennis Moberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 25 jan 2013, 19:16
Presentation: Jag har hållit på med scen- och ljusteknik sedan jag gick en ljud och ljuskurs i gymnasiet. Åren 2008-11 gick jag scenproduktion på K3 vid malmöhögskola.

Sedan ses har jag även gjort Stagevisions kurs "Säkerhetskurs för scen och eventtekniker" under tre veckor i oktober 2011. När jag gick den kursen blev jag en certifierad scentekniker med bland annat Stagevisions "grundkurs i riggning"

Vintern 2012 hjälpte jag till med ljustekniken för två grundsk
olors julkonserter. Nu är jag nyanställd som teknisk ansvarig/multitekniker på en friteatergrupp i Kortedala, Göteborg,som precis har fått tag på en lokal som vi håller på att bygga om till en teater.

Re: teknikutrustning till kvartersteater sökes

Inlägg av Dennis Moberg »

Dimmern är jag helt klart intresserad av, vad vill du ha för den? Profilerna låter också intressant, och jag kan tänka mig köpa ett par. Jag ska träffa han som håller i pengarna på Onsdag och skall då ha gjort klart en lista på vad jag behöver och vad det kan kosta.

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4336
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: teknikutrustning till kvartersteater sökes

Inlägg av Nicke Löfgren »

Bara ett par ;) Köp 12st å dimmern

Vi kan ta resten på pm

Dennis Moberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 25 jan 2013, 19:16
Presentation: Jag har hållit på med scen- och ljusteknik sedan jag gick en ljud och ljuskurs i gymnasiet. Åren 2008-11 gick jag scenproduktion på K3 vid malmöhögskola.

Sedan ses har jag även gjort Stagevisions kurs "Säkerhetskurs för scen och eventtekniker" under tre veckor i oktober 2011. När jag gick den kursen blev jag en certifierad scentekniker med bland annat Stagevisions "grundkurs i riggning"

Vintern 2012 hjälpte jag till med ljustekniken för två grundsk
olors julkonserter. Nu är jag nyanställd som teknisk ansvarig/multitekniker på en friteatergrupp i Kortedala, Göteborg,som precis har fått tag på en lokal som vi håller på att bygga om till en teater.

Re: teknikutrustning till kvartersteater sökes

Inlägg av Dennis Moberg »

Henrik jag kollar upp din annons och ser vad du har.

Ha de

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 22 och 0 gäster