Litet Line köpes

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Daniel Landmark
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: tor 08 maj 2008, 07:51

Litet Line köpes

Inlägg av Daniel Landmark »

Typ Vrx eller T4 eller någon annan bra ide. Gör mest jobb i lokaler med god efterklang bör ha bra spridning men inte spela för mer är ca 500 pers
Tacksam för svar

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4336
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Litet Line köpes

Inlägg av Nicke Löfgren »

Titta på JBLs SubCompact

Daniel Landmark
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: tor 08 maj 2008, 07:51

Re: Litet Line köpes

Inlägg av Daniel Landmark »

Ja Nicke jag har haft en rigg på prov fast det var 16 toppar och 6 subbar och det spelade på bra men är ett litet för dyrt och avancerat system då de flesta jobb jag gör är i kyrkor och för en snittpublik på 500 pers vilket gör att jag inte kan hänga för mycket lådor som estetiskt kanske inte är så snygga men visst man kanske kan kör 3st toppar på ett stativ?
Jag vet inte vad vrx kan prestera men bra presset och I-tech och sen är ju T-4 riggen intressant med tanke på pengarna?
Jag har endel harmanprodukter idag och är väldigt nöjda med dem hittills. Men nått litet smidigt som kan användas i ett större sammanhang samt även i mindre system? Gärna aktiv låda?

Kenneth Back
Rookie
Rookie
Inlägg: 20
Blev medlem: mån 16 jan 2006, 22:40
Ort: Åkersberga
Kontakt:

Re: Litet Line köpes

Inlägg av Kenneth Back »

Har du tittat på dessa: [/url] http://www.martin-audio.com/installation/OmniLine.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Troligtvis för dyra men jäkla små å söta för att hänga lite diskret i närheten av någon pelare.

// Backen

Daniel Landmark
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: tor 08 maj 2008, 07:51

Re: Litet Line köpes

Inlägg av Daniel Landmark »

Ja Kenneth det ser ju spännande ut men är väl inte för live applikationer antar jag.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 22 och 0 gäster