på jakt efter tillbehörscase

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Robert Winberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 15 jan 2008, 14:20
Ort: Motala
Kontakt:

på jakt efter tillbehörscase

Inlägg av Robert Winberg »

Som topic lyder, Är på jakt efter en tillbehörscase i storlek ca
L54.5 x H 21 x D33.5cm, behöver ju inte va exat dom måtten men ungefär. så få plats med lite små kabel tangentbord och lite smått och gott.

Bild

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

Jag förstår inte riktigt, bilden och måtten är på en case ifrån thomann för 560:- inkl moms!?

Letar du efter en begagnad i samma storlek för en billigare peng? Blir nog svårt, köp den ny i stället!

Annars har det diskuterats lite i tråden Verktygsväska ,men det är nog mer de "vanliga" aluväskorna, men en sådan kan kanske fungera?
//Jonas - ljudoljus.net crew

Robert Winberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 15 jan 2008, 14:20
Ort: Motala
Kontakt:

Inlägg av Robert Winberg »

aa såg att jag missade lite. tänkte mer för att slippa beställa från utlandet. men det kanske det billigaste alternativet, Och är det någon som vet hur kvaliten är på THON casar ? känns ju heller bättre att lägga ett par kronor mer och få det bättre än få en case som e halv stabil.

Mats Ottosson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 139
Blev medlem: mån 08 okt 2007, 22:39
Presentation: http://www.localcrew.se www://workersupply.se
Ort: östergötland

Inlägg av Mats Ottosson »

Hej Robert,

Ta och gå ner till Pär på musiktorget och beställ ett case han har en hel del leverantörer och jag brukar köpa genom han. bra priser har man med .....
http://www.localcrew.se" onclick="window.open(this.href);return false; www://workersupply.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Robert Winberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 15 jan 2008, 14:20
Ort: Motala
Kontakt:

Inlägg av Robert Winberg »

okej tack mats då ska jag gå ner till han och kolla läget och se vad han har.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster