Aktiv subwoofer eller pa-system

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Alexander Lagergren
Rookie
Rookie
Inlägg: 10
Blev medlem: tis 08 dec 2009, 04:08
Presentation: Nybörjare med fotografbakgrund, som fastnat för ljus som hobby efter att arrangerat fester och sakta men säkert läst på om ljus och köpt på sig prylar.

Aktiv subwoofer eller pa-system

Inlägg av Alexander Lagergren »

Söker främst en prisvärd och kompakt sub i stil med EV’s XZA1 eller annan 12-15 tummare. Yamaha DXS-12, Alto TS212, osv.

Beroende på utbud kan och något 1.1-/2.1-kit vara intressant, HK Lucas, RCF EVOX, m.m.

Gärna i Stockholmsområdet eller med levernsmöjlighet.

Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1349
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
Kontakt:

Re: Aktiv subwoofer eller pa-system

Inlägg av Johannes Nordgren »

Jag har en RCF TT 12 sub samt 1st aktiv 15” det är från början en Yamaha msr800 men med ett faithal-element vilket gör att den låter kanon

Intressant ?
We make good music sound great!

Alexander Lagergren
Rookie
Rookie
Inlägg: 10
Blev medlem: tis 08 dec 2009, 04:08
Presentation: Nybörjare med fotografbakgrund, som fastnat för ljus som hobby efter att arrangerat fester och sakta men säkert läst på om ljus och köpt på sig prylar.

Re: Aktiv subwoofer eller pa-system

Inlägg av Alexander Lagergren »

MSR800 kanske är lite väl tung (~45kg?) för vad den gör. RCFs TT-line har jag inte så bra koll på.

Båda kan ev. vara intressanta, skicka gärna pris/bild/info via pm eller till min mail (förnamn.efternamn@gmail.com)
Johannes Nordgren skrev:Jag har en RCF TT 12 sub samt 1st aktiv 15” det är från början en Yamaha msr800 men med ett faithal-element vilket gör att den låter kanon

Intressant ?

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 14 och 0 gäster