Leverantör av PA

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Gustav Lagnström
Rookie
Rookie
Inlägg: 10
Blev medlem: tis 16 jan 2007, 18:36

Leverantör av PA

Inlägg av Gustav Lagnström »

Är involverad i inköp av PA till en teater i Norrköping som är tänkt att fungera som livemusik-scen och nattklubb. Vi har haft kontakt med en akustikkonsult som gjort mätningar och kommit med rekommendationer. 3D-modell och relevanta mätdata finns alltså att tillgå samt en skriftlig kravspecifikation. Ett problem är att lokalen är geometriskt komplex och att minimal verkan på rådande estetik är av stor vikt.

Är på jakt efter företag/leverantörer med erfarenhet av liknande lokaler eller projekt som kan tänkas att komma med offert utifrån detta. Vi kommer givetvis fråga de företag som finns i närområdet, men ser ingen anledning till att inte utöka sökandet till exempelvis Stockholm. Alla tips är välkomna, rekommendera dig själv eller någon annan.

Visste inte riktigt i vilket subforum detta inlägg hörde hemma, så tillrättavisa mig gärna.

Jonas Areskough
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 339
Blev medlem: lör 21 feb 2009, 12:35

Re: Leverantör av PA

Inlägg av Jonas Areskough »

Supersonic.se Stockholm

Anders Schärer
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 105
Blev medlem: mån 31 okt 2005, 21:06
Kontakt:

Re: Leverantör av PA

Inlägg av Anders Schärer »

Sela.se
Stockholm

Användarvisningsbild
Danne Nilsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 11
Blev medlem: tis 31 mar 2015, 12:06
Presentation: Började i branschen 1980 med AV-teknik och har fortsatt med detta i olika former fram till idag. AV-huset AB, KREAB, Visuell Kommunikation AB och nu mitt eget MultiMedia Control sedan 1995.
Ort: Sollentuna
Kontakt:

Re: Leverantör av PA

Inlägg av Danne Nilsson »

Kåre Hjelm på SPL som säljer L´acostics är en väldigt kunnig kille

Användarvisningsbild
Thomas Wahlberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 53
Blev medlem: ons 20 apr 2011, 15:59
Presentation: FoH-tekniker om jag får välja men begriper resterande om jag måste...
Ort: Sverige (mestadels)

Re: Leverantör av PA

Inlägg av Thomas Wahlberg »

Hej,

Om du vill ha saker som låter riktigt bra, särskilt i förhållande till både pris och storlek samt håller länge och har bra garantier (6 år) rekommenderas svenskbyggda Sound Precision. Ring Kurt Strömmer på tel: 063-100 999 eller skicka ett mail till: kurt@soundprecision.se
- Man är alltid lite hungrig men oftast ganska mycket -

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster