Snart dags för Hultsfredsfestivalen.

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Snart dags för Hultsfredsfestivalen.

Inlägg av Henrik Hansson »

Eftersom det snart är dags för hultsfredsfestivalen tänkte jag höra med er om och var ni kommer hålla hus på festivalen. Själv kommer jag slava funkishump på atlantis tillsammans med (minst) två andra tomtar från detta forum. :wink:

Risken är ju att man råkas.

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Johnny Andersson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 374
Blev medlem: ons 16 jul 2003, 01:00
Presentation: Fd. discjockey och även en liten sväng inom ljud/ljus-svängen.
Fortfarande intresserad och försöker hänga med vad som händer men jobbar just nu som drifttekniker på ett kraftvärmeverk.

Skulle gärna hålla på med ljud och ljus men känner att marknaden är mättad...
Ort: Linköping
Kontakt:

Inlägg av Johnny Andersson »

Om jag skulle åkt dit i år så skulle jag huserat runt på Campingen och festivalområdet som besökare ;).

Men man kanske skulle söka som hump något år, Alltid kul om man har intresset inne och man kanske inte får göra speciellt mycket med det tekniska (läs inget kanske?) men det är alltid en liten erfarenhet rikare...

Vart ska man höra av sig om Hump? Årets festival är det ju alldeles för sent till men till nästa kanske?

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Exodus skrev:Om jag skulle åkt dit i år så skulle jag huserat runt på Campingen och festivalområdet som besökare ;).

Men man kanske skulle söka som hump något år, Alltid kul om man har intresset inne och man kanske inte får göra speciellt mycket med det tekniska (läs inget kanske?) men det är alltid en liten erfarenhet rikare...

Vart ska man höra av sig om Hump? Årets festival är det ju alldeles för sent till men till nästa kanske?
Det brukar stå på rockpartys hemsida hur man skall göra för att bli funkis. Sen är det ju bara att skriva att man är en fena på att humpa så löser det sig säkert. Själv halkade jag in lite bakvägen så jag har aldrig sökt via sidan.

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Johnny Andersson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 374
Blev medlem: ons 16 jul 2003, 01:00
Presentation: Fd. discjockey och även en liten sväng inom ljud/ljus-svängen.
Fortfarande intresserad och försöker hänga med vad som händer men jobbar just nu som drifttekniker på ett kraftvärmeverk.

Skulle gärna hålla på med ljud och ljus men känner att marknaden är mättad...
Ort: Linköping
Kontakt:

Inlägg av Johnny Andersson »

Okej... Då kanske man ska testa nästa år.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Aha, två tekniker och tre hump från forumet på en och samma scen. Det blir trevligt det!!! Hampus är mickman och jag ska göra foh på samma scen och Knoppen och Dawen ska vara hump. Det blir ju ett formidablet dream-team det där!

Då ses vi på tisdag Henrik!

[edit: kan ju inte räkna...]
Senast redigerad av 1 Gäst, redigerad totalt 0 gånger.

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Ingo-> Så du fick inte Hempa på samma scen denna gång? Blir han kvar i Teaterladan eller har han fullt upp med Cullberg?

/H
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Gäst

Inlägg av Gäst »

Hampus=Hempa...

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Ingo skrev:Hampus=Hempa...
Så han har blivit en Hampus nu? Det kan nog bli underhållande detta. Vi i humpet får se till att spöka friskt så ni får lite att göra. :wink:

/H
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

/me drar med foten i Atlantisgruset och frustar lite med läpparna, samtidigt som han tackar för en härlig festival.

Walka och Jansson dyker antagligen upp här under dagarna!

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 244
Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Sundström »

dawen skrev:/me drar med foten i Atlantisgruset och frustar lite med läpparna, samtidigt som han tackar för en härlig festival.

Walka och Jansson dyker antagligen upp här under dagarna!
Danskar i nylon och kamma bergsmannen! *gnäggar* Äntligen hemma efter att ha kört från dawen mitt i natten .. Livsgalning, men hem kom jag! *afromannen*

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Skönt att ni överlevde färden. Själv är jag karateförkyld och tror jag håller på att dö. Iofs brukar jag vara rätt mesig när det gäller förkylningar.

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
Tobias Walka
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 235
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Tobias Walka »

Haha, he''s in da house! här hade vi ju hela gänget...får väl se om jansson dyker upp oxå....

*drar lite med foten i gruset för att sedan övergå till att flaxa med armarna*

kan upplysa om att det tog mig, ingo och jansson nästan 20 min att hitta ut ur hultsfred...patetiskt....

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Walka skrev:Haha, he''s in da house! här hade vi ju hela gänget...får väl se om jansson dyker upp oxå....

*drar lite med foten i gruset för att sedan övergå till att flaxa med armarna*

kan upplysa om att det tog mig, ingo och jansson nästan 20 min att hitta ut ur hultsfred...patetiskt....
Välkommen hit!

Vår resa i husbilen gick rätt bra, iaf upp till Linköping (vad jag vet). Svårare var det däremot för knoppen att följa mina instruktioner för att ta sig till min lägenhet. Man kan ju undra vem som var mest trött, jag eller knoppen. :lol:

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
Tobias Walka
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 235
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Tobias Walka »

jag var så snäll och social mot jansson att jag slocknade 10 minuter efter vi släppt av ingo och sov 2/3 av vägen hem....

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Walka skrev:jag var så snäll och social mot jansson att jag slocknade 10 minuter efter vi släppt av ingo och sov 2/3 av vägen hem....
Jag gjorde något liknande vilket nästan resulterade i att jag bet av min tunga i ett gupp. Tungan är lite öm idag. :cry: *spyr*
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 244
Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Sundström »

Välkommen hit!

Vår resa i husbilen gick rätt bra, iaf upp till Linköping (vad jag vet). Svårare var det däremot för knoppen att följa mina instruktioner för att ta sig till min lägenhet. Man kan ju undra vem som var mest trött, jag eller knoppen. :lol:

/HenrikH
Hihi, HEJ WALKA!!! :-)
Du måste grejja din bild, den är så stor! Eller ska det vara så? ;-)

Fuck shit Hansson .. Jag körde hela vägen hem, kom hem 04:00 .. Körde sista 4 timmarna ensam, och jag var så social mot mig själv att jag slocknade och sov 2/3 delar av färden :roll:

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 244
Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Sundström »

HenrikH skrev:Jag gjorde något liknande vilket nästan resulterade i att jag bet av min tunga i ett gupp. Tungan är lite öm idag. :cry: *spyr*
Det var väl onödigt! :roll:

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Det är väl klart att det är onödigt att bita sig i tungan men vad fan skall man göra när man inte har något bättre för sig. :wink:

Kämpade mig till affären med min feber på morgonen idag. Ingen kul grej då varje stieg fick mig att vackla en aning och undra om man inte borde sitta ned en stund. Glömde även det viktigaste; honung. :cry:

/H
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

David Göransson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 286
Blev medlem: fre 14 maj 2004, 01:00
Ort: Lund

Inlägg av David Göransson »

Ja kan man få höra lite historier från årets festival? Något för "on tour" kanske?

Användarvisningsbild
Christoffer Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 65
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: borås
Kontakt:

Inlägg av Christoffer Jansson »

weee... här kör man bil och han sitter bara och sover. *drar foten i golvet och frustar lite*

fick helkroppsmassage efter h-fred. så jag är nästan återställd nu...

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 62 och 0 gäster