Snart dags för Hultsfredsfestivalen.

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Blir det ni som trollar fram en husvagn till oss på arvika? :D

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1461
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: vettet
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

Husvagn vore inte fel. Får se om jag får plats i en lägenhet jag har på gång.

Fast det är förbannat mycket skönare att sova på mark än att sova på golv med bara liggunderlag.
"This is the updated input list"

Användarvisningsbild
Christoffer Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 65
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: borås
Kontakt:

Inlägg av Christoffer Jansson »

henke... skulle JAG fixxa fram en husvagn åt DIG... mohahaha...

du får sova i tält... hehehe...

det går alltid att diskutera, värsta fall så är golvet ledigt i husvagnen om vi får fram någon...

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Christoffer skrev:henke... skulle JAG fixxa fram en husvagn åt DIG... mohahaha...

du får sova i tält... hehehe...

det går alltid att diskutera, värsta fall så är golvet ledigt i husvagnen om vi får fram någon...
Vore ju kul ifall hela hultangänget kunde bo ihop i en stor och fin husvagn. :D

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 244
Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Sundström »

Christoffer skrev:henke... skulle JAG fixxa fram en husvagn åt DIG... mohahaha...

du får sova i tält... hehehe...

det går alltid att diskutera, värsta fall så är golvet ledigt i husvagnen om vi får fram någon...
Du grejjar husvagn åt mig, okay? Jag pissar i ditt hö och bor i din spilta annars.


Visste ni förresten att henkeh är med i Halflife? Rätt coolt om jag får säga det själv ..

(Observera att kepsen är inklippt *fniss*)

Bild

*afromannen*

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Fan vad coolt att jag är lik Gordon Freeman, en av mina största idoler. :lol:

Om någon av oss i "the original hultan crew" kan fixa ihop en husvagn där vi kan bo i så skulle det ju vara trevligt (om projektet lyckas vill säga). Själv har jag lite svårt att fixa en eftersom jag åker direkt från Kiruna, förmodligen via sundsvall, till Arvika. Jag är inte så überstark att jag kan dra ner en för hand. Saknar ju det där lilla plastkortet som intygar att man kan köra bil. *solglasögon*

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Henrik, du är en sån knasboll! Bild

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

dawen skrev:Henrik, du är en sån knasboll! Bild
Bah! Jag är en mycket stabil ung man i mina bästa år. :lol:

/H
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
Tobias Walka
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 235
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Tobias Walka »

Har kanske en fet husvagn på g...det förutsätter visserligen att coffe åker med eftersom jag liksom henke saknar det där förbannade plastkortet och orkar då än mindre dra den för hand eftersom arvika är norröver för mig....uppför hela vägen... *skrattar åt sig själv eftersom ingen annan lär göra det*

Användarvisningsbild
Christoffer Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 65
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: borås
Kontakt:

Inlägg av Christoffer Jansson »

jag ska med till arvika. så det ska inte vara några problem. mistah markus ska visst dit med... dra husvagnen med traktorn ska inte vara någor problem. tar lite längre tid att ta sig dit bara... *tummen upp vänster*
Christoffer "ior" Jansson

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Walka skrev:Har kanske en fet husvagn på g...det förutsätter visserligen att coffe åker med eftersom jag liksom henke saknar det där förbannade plastkortet och orkar då än mindre dra den för hand eftersom arvika är norröver för mig....uppför hela vägen... *skrattar åt sig själv eftersom ingen annan lär göra det*
Ja det vore ju guld och gröna skogar ifall vi alla får plats i en husvagn. Sen bör man ju även kolla så vi får ställa den nära området och inte på den vanliga campingen för isf måste man gå så jävla långt.

Uppförsbacke i all sin ära men har du kollat längdskillnaden ifall jag skulle dra en husvagn i jämförelse om du skulle? :lol:

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Användarvisningsbild
Tobias Walka
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 235
Blev medlem: mån 21 jun 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

längdskildnad...

Inlägg av Tobias Walka »

men eftersom du har nerför hela vägen kan ju du sitta på taket och åka med...lite risky kanske...men men, undan lär det gå...

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Re: längdskildnad...

Inlägg av Henrik Hansson »

Walka skrev:men eftersom du har nerför hela vägen kan ju du sitta på taket och åka med...lite risky kanske...men men, undan lär det gå...
Jag sitter ju självklart längst fram och styr med det lilla hjulet. :D

/H
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 207
Blev medlem: sön 11 jan 2004, 01:00
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Ort: Kiruna, men bor i Linköping
Kontakt:

Inlägg av Henrik Hansson »

Hmm... Jag är just nu lite kort på plats i tält på arvika och undrar om någon som skall vara funkis har en extra plats till mig? Husvagn är förstås att föredra så om någon har plats i husvagn blir jag ju ännu gladare. :lol:

/HenrikH
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 46 och 0 gäster