Boktipset

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Gäst

Boktipset

Inlägg av Gäst »

Nu ska jag komma med något så otippat som ett tips på en roman som jag blivit alldeles betagen av. Författaren heter Dan Brown och han har tidigare skrivit bl a "Digital Fortress" som någon kanske läst. Jag köpte hans senaste, "The Da Vinci Code" på vägen hem och kan inte sluta läsa...

Snabb genomgång av handlingen: En Harvardprofessor i symbologi, Robert Langdon, är på affärer i Paris och blir väckt av ett telefonsamtal då han får reda på kuratorn på Louvren blivit mördad, denne man skulle Langdon träffat tidigare samma kväll. Hans försök att knäcka de ytterst förbryllande koderna som omger kroppen för att lösa mordet får en extra "twist" när spåren leder till Leonardo Da Vincis arbeten och pekar mot en lösning av ett mysterium som har förgreningar långt bak i historien. Om han misslyckas så kommer en förbluffande historisk sanning försvinna för evigt...

Det är en otrolig bok, gå och köp och läs den ögonaböj!

Dan Brown "The Da Vinci Code"

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

Ni hörde här Ingos boktips. Hummmhummmmhumm, mmmhhummm,,mmmmhhmmm, hmmmmhmmhhm *signaturmelodin till boktipset*

Samma tid, samma kanal.


Blir till att besöka bibblan då *studerar*
//Jonas - ljudoljus.net crew

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 48 och 0 gäster