RIP Robert "Crypton" Hillbom

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Rikhard Tiittanen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 367
Blev medlem: mån 26 jan 2004, 01:00
Presentation: Fråga om du nu måste veta något om mig istället....
Ort: sundsvall
Kontakt:

RIP Robert "Crypton" Hillbom

Inlägg av Rikhard Tiittanen »

Under tråden "Mobildisco-nostalgi-tråden" så meddelade Leif Baltazars detta igår söndag:

Det är med stor sorg och saknad som jag använder denna tråd för att meddela att trådens skapare avled i helgen.
Säkert är vi många på detta forum som träffat "Robban" ute på mässor, i Folkparker mm.
Robert "Crypton" Hillbom var en vän, sedan ca 20 år tillbaka i tiden, då han dök upp i min verkstad och var intresserad av det mesta som blinkade och lät.
Detta intresse har hållit i sig sedan dess, både hos honom och mig.

Det finns möjlighet att ge "Robban" en sista hälsning på gästboken på hans hemsida www.crypton.se

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Att ännu en så god människa ska slitas ifrån oss i en så ung ålder, RIP Robban

Daniel Madrid
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 256
Blev medlem: tor 02 sep 2004, 01:00
Presentation: Spelar skivor och gör event och säkerhet.
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Daniel Madrid »

I stunder som dessa hoppas jag det finns en himmel
Ljud & Ljus samt Eventsäkerhet

Gunnar Klintberg
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 175
Blev medlem: tis 09 mar 2004, 01:00
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av Gunnar Klintberg »

Jag kan bara säga att det varit en mycket tung helg för mig personligen sedan jag fick reda på detta.

Det var inget rolig dag i går då jag fick boka om de jobben han hade via vår DJ förmedling som jag och Robban drev tillsammans.
Jag tänker tillbaka på alla otaliga jobb vi gjort tillsammans, de nätter man slitit att bygga och riva anläggningar. De roliga nattliga samtalen vi haft då man kommit hem till dig och tagit fika efter jobbet.

Jag, Borger, Sundan, Tele, Johan & Pelle känner otrolig sorg och saknad och sänder en tanke till dig och din familj.
************************
Gunnar Klintberg
DJ Gugge - www.dj-gugge.se
United DJ - www.united-dj.se

Fredrik Blom
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 67
Blev medlem: tor 06 nov 2003, 01:00
Presentation: Fredrik Blom, bor tillsammans med
sambon strax utanför Karlstad i det lilla samhället Grums. Discjockey sen många år tillbaka...
Ort: Grums / Karlstad
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Blom »

R.I.P Robert, mina tankar går till Din familj.
/// djfredrikb.se ///

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster