Lite Lördagsroligt.

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Lite Lördagsroligt.

Inlägg av Marcus Sandberg »

Sitter här förkyld och febrig så ringde det på dörren. Det va en Karaoke snubbe som ringde på dörren som behövde hjälp. Hans nya fina mixer som han hade köpt för ett halvår sedan glappade i en regel. Han har inte köpt mixern av mej utan från en viss tyskt. Jaha sa jag och seg i bollen pga förkylning så märkte jag att det stank 5-56 från bordet trots att jag va förkyld. Upps inte bra. Men jag kunde inte märka av något glapp. Jo det glappade sa han och va väldigt bestämd det lät precis som när gamla analoga bord glappar. Märkligt men ljudet går ju inte igenom regeln för det är ett digital bord. Svart jag fick va: Jaså? Men va vad det då som glappa. Jag frågade honom har du kollat mikrofon kabeln. Han går ut i bilen och kommer in med något som jag kalla kom hjälp mej att dö. Jo där va glapp i den.

Han körde där ifrån Glad i hågen med ny mikrofonkabel. Tanken jag fick efter han har kört undras vad som kommer att hända med mixern när 5-56 sprayen har gjort sitt efter några dagar.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 74 och 0 gäster