En helt egoistisk post!

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

En helt egoistisk post!

Inlägg av Markus Hammerin »

Eftrsom forumkategorin heter "Övrigt/Off Topic" känner jag mig hyfsat frimodig i postandet av detta inlägg.

Om någon av er har lust får ni gärna droppa en röst på mitt bidrag i Hembio-SM. Jag tävlar i klassen "Botten" som är till för oss som ännu inte har någon hembio. Jag tåtade ihop mitt lilla filmklipp till alldeles för sent inatt (ca 1,5 timmes sömn blev det) och det skulle glädja mig storligen om ni bidrog till att jag blev med hembio.

http://www.hembiosm.se/bidrag/127-markus-hammerin/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det finns också en del fint att titta på i Toppen.

Ciao!

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: En helt egoistisk post!

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Röstat :)
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

Re: En helt egoistisk post!

Inlägg av Markus Hammerin »

Yey!
Det var inte mitt fel!

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4336
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: En helt egoistisk post!

Inlägg av Nicke Löfgren »

Röstat :mrgreen:

Användarvisningsbild
Kent Thorfalk
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 74
Blev medlem: tor 30 aug 2012, 10:38
Presentation: Tillverkar och säljer gummikablage produkter inom scen ljud ljus sedan ett antal år
Ort: Åhus
Kontakt:

Re: En helt egoistisk post!

Inlägg av Kent Thorfalk »

Tyvärr har jag inte Facebook och kan rösta.
Annars hade jag gjort det Markus.
Ett dynamiskt och mycket välarbetat hembioklipp :D

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 58 och 0 gäster