Mobil scen?!

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Mobil scen?!

Inlägg av Erik Lindvall »

Jag är på jakt efter en mindre scen som är mobil och inte kräver någon större transportmedel (lastbil)?! Helst i småland eller östergötland men södra o mellersta sverige går bra med.

Scenes mått borde vara runt:
Bred:6
Längd 7
Kvm: 30 -45

MVh

Erik Lindvall
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Användarvisningsbild
Andersson
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: tis 14 sep 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Andersson »

http://www.hogtalartjanst.se

De har en liten mobil scen med de mått du önskar. Dras med personbil. Har jobbat på den en gång och fungerar bra på mindre tillställningar.

Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1461
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: vettet
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

Jag har använt den också. Rätt behändig sak.
"This is the updated input list"

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Re: Mobil scen?!

Inlägg av Jonas Nordstedt »

Lydnill skrev:Jag är på jakt efter en mindre scen som är mobil och inte kräver någon större transportmedel (lastbil)?! Helst i småland eller östergötland men södra o mellersta sverige går bra med.

Scenes mått borde vara runt:
Bred:6
Längd 7
Kvm: 30 -45

MVh

Erik Lindvall
hehe vad är det för planer som är på G nu :) hör av dig om du får fram något pris, lite smått intresserad.
::Din doktor här i cyberspace::

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Mobil scen?!

Inlägg av Erik Lindvall »

DrRydén skrev:
Lydnill skrev:Jag är på jakt efter en mindre scen som är mobil och inte kräver någon större transportmedel (lastbil)?! Helst i småland eller östergötland men södra o mellersta sverige går bra med.

Scenes mått borde vara runt:
Bred:6
Längd 7
Kvm: 30 -45

MVh

Erik Lindvall
hehe vad är det för planer som är på G nu :) hör av dig om du får fram något pris, lite smått intresserad.
Hehe.. de e många planer på G här vet du.. som vanligt..
Men vi har fått förfråga att leverera scen och ljus o ljud till Musikfesten på Granäs i år.. bäst o vara ute i god tid o kolla upp scenmöjligheterna :D ..

Ha de bra

P.S Diggar bilden DrRydén, e den från ditt evenemang lr?! D.S
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Re: Mobil scen?!

Inlägg av Jonas Nordstedt »

Lydnill skrev:
DrRydén skrev:
Lydnill skrev:Jag är på jakt efter en mindre scen som är mobil och inte kräver någon större transportmedel (lastbil)?! Helst i småland eller östergötland men södra o mellersta sverige går bra med.

Scenes mått borde vara runt:
Bred:6
Längd 7
Kvm: 30 -45

MVh

Erik Lindvall
hehe vad är det för planer som är på G nu :) hör av dig om du får fram något pris, lite smått intresserad.
Hehe.. de e många planer på G här vet du.. som vanligt..
Men vi har fått förfråga att leverera scen och ljus o ljud till Musikfesten på Granäs i år.. bäst o vara ute i god tid o kolla upp scenmöjligheterna :D ..

Ha de bra

P.S Diggar bilden DrRydén, e den från ditt evenemang lr?! D.S
haha fan va nice :) då förstår jag att du är ute efter scen och grejer. Det var väl rätt stort har jag för mig, var ju iofs ett bra tag sedan jag var där sist men iallafall :).

hahaha jo det var fångsten från det arrangemanget, någon som fick det till det ;)
::Din doktor här i cyberspace::

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

haha.. vilket kapp du! Någon som vågat hämta dem lr?!

Oja.. föra året var det runt 2500 personer där.. Men då var ju iof The ark där oxå.. men i år lutar det åt Sugarplumfairy, Håkan Hellström Och Carola kanske.. inte får bra band men men.. ska ju bara jobba ändå:P
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Inlägg av Jonas Nordstedt »

haha nej det är tyvärr ingen som vågat stå till känna :P men iofs så har jag kastat dem, kändes lite väl vulgärt att spara på de.

å fy fan så mycket folk :D fan va nice. okej så du ska leka där i vilket fall som helst alltså :)
::Din doktor här i cyberspace::

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

haha.. jo lite så kan det nog kännas.. o du är säkra på att de inte är dina egna då?! :P

Jo, de blir väl till o göra det.. olof kör väl ljudet på lilla scen som vi har hand om iaf.
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Inlägg av Jonas Nordstedt »

hahaha nja var nog inte mina :P för små för mig. Men kanske var jag som lyckades få av dem 8) vad vet jag.

Å fan. så det är han som rattar alltså. Men vaddå det är två scener alltså?
::Din doktor här i cyberspace::

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

haha :D Du ska ju vara ett gott föredöma på sådana tillställningar!!

Japp.. i år tänker de har två scener. En för de större bandet och en för mindre demo band. Men vem vet, om något år kör vi nog stora :lol:. Man får ju dröma iaf..

Du kan läsa mer på www.linkopingsstift.se/musikfest om du vill.
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 58 och 0 gäster