aja bara nyfiken
Idol 2004...
-
Jonas Nordstedt
- PAR-20

Idol 2004...
.. Tvn var uppbokad av mina föräldrar så jag tvingades att se på idol2004.. då så var det med en ljudtekniker där som hjälpte de stackars idolmedlemmarna.. tänkte bara om det vara någon kändis här ifrån forumet eller om någon här vet vem det var?!
aja bara nyfiken
aja bara nyfiken
::Din doktor här i cyberspace::
- David Wennberg
- PAR-64

-
Fredrik Sundström
- PAR-36

- Kontakt:
Re: Idol 2004...
En ljudtekniker som sa "öppna inte munnen för då rundar det" eller nåt sånt`?DrRydén skrev:.. Tvn var uppbokad av mina föräldrar så jag tvingades att se på idol2004.. då så var det med en ljudtekniker där som hjälpte de stackars idolmedlemmarna.. tänkte bara om det vara någon kändis här ifrån forumet eller om någon här vet vem det var?!
aja bara nyfiken
-
Jonas Nordstedt
- PAR-20

Haha precisEn ljudtekniker som sa "öppna inte munnen för då rundar det" eller nåt sånt`?
haha idiot passar fan bättreWibban gjorde ett gig med de där Idiot 2004...
::Din doktor här i cyberspace::
-
Fredrik Sundström
- PAR-36

- Kontakt:
Jag träffade honom i helgen. Han var jäkligt trevlig och väldigt bra! Han berättade själv om det där för jag ahde inte sett det .. Hehe, det är så roligt att jobba med musikDrRydén skrev:Haha precisEn ljudtekniker som sa "öppna inte munnen för då rundar det" eller nåt sånt`?.. men det var mer att dem skulle typ stoppa in micken i munnen för att slippa rundgång.. för annars blir det ju rätt svårt att sjuna om man inte öppnar munnen. Hmm iofs så blir det väl lite jobbigt med en mick i munnen också.. aja skitsamma
haha idiot passar fan bättreWibban gjorde ett gig med de där Idiot 2004...