Dött!?

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Dött!?

Inlägg av Gustaf Tydén »

Vad dött det har blivit här på forumet sen Ingo slutade hänga här.

Lite trisst tycker jag!

Användarvisningsbild
Hasse Queisser
PAR-64
PAR-64
Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
Kontakt:

Inlägg av Hasse Queisser »

Att Ingo inte varit här beror nog mest på att han jobbat väldigt mycket på alla festivalet ute i landet. Vad jag vet så kommer han inte sluta posta här bara för att han inte är moderator längre. Men folk har ju periodvis mycket annat för sig än att hänga framför datorn. Särskilt de spm turnerar och jobbar stora festivaler kommer tidvis att vara osynliga här.
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Sundström »

cyberpunk skrev:Att Ingo inte varit här beror nog mest på att han jobbat väldigt mycket på alla festivalet ute i landet. Vad jag vet så kommer han inte sluta posta här bara för att han inte är moderator längre. Men folk har ju periodvis mycket annat för sig än att hänga framför datorn. Särskilt de spm turnerar och jobbar stora festivaler kommer tidvis att vara osynliga här.
Jag pluggar fr.o.m idag till Lastbilschaffis i Sollefteå *solglasögon*

Samtidigt som jag får min egen HBC-case imorgon och min sele i slutet av augusti (tror jag) .. hihi, nu börjar det ta fart på liv och karriär (även fast vissa inte ser att ha sin egen sele som kliv i karriären utan som ett totalt skämt (idioter)) :-D

Kul att träffa dig Hasse! Bara så du vet så var jag helt mig själv och jag funderar nu starkt på att flytta hem till dig! Apropå gay, så kan jag ju berätta att hasse var på Pride, frivilligt och inte i jobb .... Själv trodde jag att jag skulle få hångla med Queerdoh, men han kom aldrig in, pajas ;-)

Användarvisningsbild
Hasse Queisser
PAR-64
PAR-64
Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
Kontakt:

knoppen (Afromannen) skrev:Kul att träffa dig Hasse! Bara så du vet så var jag helt mig själv och jag funderar nu starkt på att flytta hem till dig! Apropå gay, så kan jag ju berätta att hasse var på Pride, frivilligt och inte i jobb .... Själv trodde jag att jag skulle få hångla med Queerdoh, men han kom aldrig in, pajas ;-)
Tja Knoppen! Kul att du får en egen S/M-sele snart så du kan börja ta din hobby på riktigt allvar :mrgreen: Tyvärr kan jag inte rekommendera min adress som boende för dig, då det tyvärr ligger aningen utanför krypavstånd hem från Tip-Top *geek*

I och med att man inte fick ta med sig biran ut från backstageområdet besökte jag tyvärr aldrig själva festivalen, utan höll mig backstage med vännerna i Deathstars. Tjejerna som dansade med hon Ruslana (melodifestivalvinnaren från Ukraina) var däremot bland det vackraste jag sett sen Sundsvall brann *tummen upp höger*

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

cyberpunk skrev:
knoppen (Afromannen) skrev:Kul att träffa dig Hasse! Bara så du vet så var jag helt mig själv och jag funderar nu starkt på att flytta hem till dig! Apropå gay, så kan jag ju berätta att hasse var på Pride, frivilligt och inte i jobb .... Själv trodde jag att jag skulle få hångla med Queerdoh, men han kom aldrig in, pajas ;-)
Tja Knoppen! Kul att du får en egen S/M-sele snart så du kan börja ta din hobby på riktigt allvar :mrgreen: Tyvärr kan jag inte rekommendera min adress som boende för dig, då det tyvärr ligger aningen utanför krypavstånd hem från Tip-Top *geek*

I och med att man inte fick ta med sig biran ut från backstageområdet besökte jag tyvärr aldrig själva festivalen, utan höll mig backstage med vännerna i Deathstars. Tjejerna som dansade med hon Ruslana (melodifestivalvinnaren från Ukraina) var däremot bland det vackraste jag sett sen Sundsvall brann *tummen upp höger*
Du skulle se mig brinna ........

ElectroAudioHB
PAR-36
PAR-36

Inlägg av ElectroAudioHB »

cyberpunk skrev:Tjejerna som dansade med hon Ruslana (melodifestivalvinnaren från Ukraina) var däremot bland det vackraste jag sett sen Sundsvall brann *tummen upp höger*
Har för mig hon var gift tyvärr.. *Morr*

Gäst

Inlägg av Gäst »

Nejdå, jag har inte slutat posta, bara tagit ett break! Hade en ordentlig urladdning med Lightguy, men vi har snackat nu så allt är lugnt.

Som Cyber säger så har det varit en del jobb det senaste, har inte varit uppkopplad så mkt under juli. Tror inte att stiltjen beror på att jag inte varit här iofs. Knoppen pluggar, dawen försvarar landet och flera andra jobbar mer nu än annars. Helt naturligt att det blir lite lugnare tempo. Vi får hoppas att det kommer igång igen.

Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

Av nån anledning så lossnar allt den här veckan. Helt sjukt vad prylar som ska dras och donas med i huset.

Behöver jag handskar om jag drar videokabel, eller räcker det om jag tvättar händerna före och efter?
"This is the updated input list"

Gäst

Inlägg av Gäst »

Handskar! No doubt!

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

Ingo skrev:Nejdå, jag har inte slutat posta, bara tagit ett break! Hade en ordentlig urladdning med Lightguy, men vi har snackat nu så allt är lugnt.

Som Cyber säger så har det varit en del jobb det senaste, har inte varit uppkopplad så mkt under juli. Tror inte att stiltjen beror på att jag inte varit här iofs. Knoppen pluggar, dawen försvarar landet och flera andra jobbar mer nu än annars. Helt naturligt att det blir lite lugnare tempo. Vi får hoppas att det kommer igång igen.
Tsihi, jag å david är väl lugna? :oops:

Användarvisningsbild
Hasse Queisser
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

knoppen (Afromannen) skrev:Tsihi, jag å david är väl lugna? :oops:
På vilken planet då? Slår man upp er i uppslagsboken så är det en bild på "Chicks On Speed" där :lol:

Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

Ingo skrev:Handskar! No doubt!
Jag glömde det, och se så bra det gick med mina lödningar i VGA-kontakterna.

Jävla bonnhåla till stad man bor i där man måste vänta tills ELFA öppnar för att skaffa sig VGA-hanar med lödkoppar.
"This is the updated input list"

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64

Inlägg av David Wennberg »

Cyberpunk: Chicks On Speed klär sig ungefär som oss också *solglasögon*

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

dawen skrev:Cyberpunk: Chicks On Speed klär sig ungefär som oss också *solglasögon*
Förutom att vi ser ut som två stora rosa dildos med hår på ollonet ....

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64

Inlägg av David Wennberg »

Ähh, när jag såg COS på Arvika förra året så såg de ut som dildos. Eller så var det jag som var full... :roll: *solglasögon*

Skriv svar