Yamaha EtherSound fråga

Här kan du diskutera digitala/analoga mixerbord, FX, inserts mm.
Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Yamaha EtherSound fråga

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Nån som vet om man kan använda 2 st MY16-ES64 i en LS9-32 och länka ihop dem ? Eller måste det vara 1 st MY16-ES64 och 1 st MY16-EX ?
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Kenneth Nilsson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 31
Blev medlem: lör 09 maj 2015, 07:49
Presentation: Man med brunnsborrning som yrke men sjunger barbeshopsångsom hobby, både i kör och i kvartett.
Sjunger med Zero-8 i Stockholm, MasterMix i England samt några kvartetter till i skåne.

Re: Yamaha EtherSound fråga

Inlägg av Kenneth Nilsson »

Ett My16-ES64 och ett My16-EX

Daniel Eriksson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 189
Blev medlem: ons 19 maj 2004, 01:00
Ort: Bromma
Kontakt:

Re: Yamaha EtherSound fråga

Inlägg av Daniel Eriksson »

Hallå,

Vet att det går att köra 2 ES64 i samma bord, har gjort det på ett DM2000. Men då handlade det som 2 separata nätverk och jag antar att du är ute efter att köra 2 SB116 med 2 ES64-kort?

/Daniel

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1070
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Yamaha EtherSound fråga

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Jag är egentligen mest ute efter att veta om MY16-EX är en förutsättning för att köra mer än 16/8 eller om det bara är ett billigare alternativ än MY16-ES64
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster